martes, 26 de mayo de 2015

La meua AUTOAVALUACIÓ



Benvolgut Victor, el meu nom és Albert Chàfer Antolí i a continuació vaig a realitzar la meua autuavaluació de l’assignatura Educació del Moviment explicant i argumentant el per què de la meua nota final, (o almenys la que pense hauria de tindre). 

El curs va començar amb una classe per a mi un poc extranya i diferent fins aleshores. Ens vas dir que pensàrem que era per a nosaltres el moviment (educatiu, bastant eduactiu, poc educatiu i no educatiu) i que en base a aquest fet ens organitzarem al voltant de la classe amb la gent que pensara igual que nosaltres. 


Va ser un debat comunicatiu i interessant ja que comentàvem i debatíem al nostre grup perquè creiem que el moviment era d’eixa forma o de l’altra i a continuació ho explicàvem a la resta de la classe. 

A partir d’aquesta primera classe el meu pensament sobre aquesta assignatura ja va ser positiu perquè és molt poc freqüent a les classes impartides a la universitat (i a l’educació en general) aquests diàlegs tant eloqüents i fluïts.
 
Pel que respecta a la meua nota final i partint de la base de l’activitat realitzada a principi de quatrimestre a classe on veíem les diferents formes de seguiment de l’assignatura, considere que aquesta hauria de ser entre un 6 i un 7.

Quin és el per què de la nota?

-         - Perquè he fet una assistència seguida de les clases únicament fallant a 3 durant tot el curs degut a problemas mèdics (ja que fa poc vaig ser operat del lligament creuat).

-         - Perquè no he anat a allò que es diu “escalfar el seient” sinó que l’assistència ha sigut participativa i enrequidora, on he aprés moltes coses del que envolta el moviment i l’educació en general

-        -  Perquè els treballs que comportava l’assignatura baix el meu punt de vista han estat tots bé en línies generals (i alguns molt bé) on l’èxit que vam assolir el meu grup i jo va ser notable en les exposicions realitzades a classe

-          -Perquè els examens que vam realizar al llarg del quatrimestre em van eixir bé i en el blog que he realitzat hi han entrades molt interessat sobre la materia que hem donat

Finalment volia agraïr-te a tu Victor, l’interés mostrat a les classes durant el curs i el haver intentat fer que foren el més amenes possibles, ja que per a mi eixe és el paper que ha de realizar un bon educador, o en aquest cas, un educador del moviment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario